setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ستاره آسمون من

تولد مامان نی نی ناز

1390/5/25 5:16
نویسنده : فاطمه
416 بازدید
اشتراک گذاری

سیلام

راستی یه چیزی یادم اومد گفتم بگم بعد برمniniweblog.com

-

-

-

-niniweblog.com

بگم؟

-

-

-

می گم ولی بهش نگید تا من خودم اول بهش تبریک بگم باشه؟niniweblog.com

خوب گوشتونو بیارین:امروز تولداجیمه مامانه نی نی ناز.....هییییییییییس الان می شنوه آروووومniniweblog.com

حالا ببینید می خوام چیکار کنم:

***ابجی جونم تولدت مبارک***

 

هووووووووووووووورااااااااااااااااniniweblog.comniniweblog.com

بزن به افتخارشniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اینم واسه آبجیه گلمماچماچماچماچ

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزلک*مامان فسقلی*
25 مرداد 90 15:30
سلااااام چه خاله مهربونی داره نی نی ناز خوش به حالش، نی نی من خاله نداره تولد خواهرتونم مباااااااارک
shima
25 مرداد 90 18:11
fateme jan kheyli webloge nazo toopi dari dar zemn khosh be hale niniye aji hadis ke to khalashi
mamane voroojak
26 مرداد 90 8:39
salam tashakor mikonam az inke be webloge ma sar zade bodid nini ma jensiatesh malom shod dokhtar ishala nini shoma salem va saleh bashe dar zemn tavalode khahareton tabrik migam
غزلک*مامان فسقلی*
26 مرداد 90 15:26
بازم سلام من با اجازه لینکتون کردم
مامان نیایش
1 شهریور 90 10:08
سلام خاله مهربون ممنون پیش ما اومدی تولد خواهر گلت هم مبارک باشه ایشالا نی نی نازش سالم باشه و به موقع به دنیا بیاد تازه وقتی به دنیا بیاد دیگه معلوم نیست براش چی کار می کنی خاله جونی