setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ستاره آسمون من

حس زیبای خاله بودن..

1391/3/11 9:22
نویسنده : فاطمه
1,389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفففففففسم

سلام زندگییییییم

الهی خاله قربوووونت بره قشنگم..ستاره،عشقم با اینکه بیشتر اوقات یا پیشتم یا تو میای ولی خییییلی خیلی زود دلم برات تنگ میشه

دلم تنگ میشه واسه لحظه ای که میگم ستاااا میکشمتاااا و تو قهقه میزنی..

عشقم شیطونی هات قابل وصف نیست!آخه یهو یه کاره جدید یاد میگیری و دل همه رو میبری.

من و که میبینی اول واسم ناز می کنی و لبخند میزنی اگه بغلت کردم که هیچی،اگه بغلت نکنم ٢ دقیقه بعدش دستات و میاری بالا و هییییی غر میزنی هی واسم ناز میکنی که بغلت کنم و باهات بازی کنم..

جدیدا  میای خونمون هرررجا میرم من و نگاه می کنی وقتیم بغلت میکنم محکم من و میگیری و سرت و میذاری رو شونم...

مامانتم هی میگه:ببین ببین چه خودشو واسه خالش لووووس میکنه..

تمومه زندگیمی ستاره،عاشق اینم که بغلم می کنی ، عاشق اینم که واسم ناز می کنی تا باهات بازی کنم، عاااااااشق اون بستنی خوردنت...عاااااشقتم

آخه من کلا عاشقه بچه ام ،ولی حس خاله بوووودن....عالیییییه

دوس دارم هرچی زودتر بزرگ شی تا همش پیشم باشی ، کلییی باهام بازی کنیم ، بریم بیرووون،شهربااازی،همه جا هر جا که تو بخوای عزیزم

صد در صد کسایی که خاله هستن حس من و درک میکنن.واقعا من عاشق ستارمم.با هر نفس اون منم نفس میکشم

بابام هی میگه فاطمه اینقد لوسش نکن !میگم بابا نمیتونم ..واقعا نمیتوووونم

تا یه کم گریه میکنی بی اراده میرم بغلت می کنم تا آرووم شی..وقتی اونجوری مظلومانه به سفره غذا نگاه می کنی و واسه سفره دست و پا میزنی دلم میسوزه یه کوچولو از غذا میزنم به لبت تا دلت نخواد!

البته سوپ خیلی دوس داشتی هی با دستت میزدی به دست و اووم اووم می کردی یعنی بازم سوپ بده ولی خاله جونی هنوز زوده...

زندگیمی با این خندیدنت

شکمووووی خاااله

تماشای تلوزیون

طبق معمول یا داری مل مل نگاه می کنی یا فوتبال!

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان ماني جون
12 خرداد 91 16:25
مرسي خاله جون
ستاره خانم چه بزرگ شده ماشاالله


dast boose azizaam
مامان نی نی ناز(حدیث)
12 خرداد 91 22:39
قربون این خواهر گل و با احساسم که اینقدر خواهر زادش و دوست دارهعزیزم ستاره هم خیلی خیلی خالش رو دوست داره و الان هم داره میاد پیششش تا با هم بازی کنن


ghorbunet beram abjiye nazam rasti kheeily khosh gozasht nanazam
مامان نیایش
16 خرداد 91 12:58
خدا همیشه این خاله ی مهربون رو برات نگه داره ستاره کوچولوی ناز و تو رو برای خاله ات همیشه خوش باشید عزیزم منونم ازت که اومدی


khoda shomaram baraie niyayeshe hoshgelam negah dare va hamintor niyayesh jigr o baraie shoma..



ستاره زمینی
24 خرداد 91 22:53
ستاره کوچولو انشالا خدا همیشه این خاله مهربون واست نگه داره.


mer30 azizam
سمیرا
6 تیر 91 23:08
آره والا فاطمه جون هیچ حسی تو دنیا قشنگ تراز این نیست که بچه خواهرتو بغل کنی بو بکشی ببوسی واییییییی واقعا خواهر زاده عزیزه اندازه خواهر دوست داشتنیه شایدم بیشتر ....خدا این خاله و خواهر زاده مهربون رو واسه هم حفظ کنه انشاالله
مامان ماهان
8 تیر 91 8:56
ای جونم 10000000 ماشاالله چقدر بزرگ شده خیلی خوردنی شده همینه که خاله نمیتونه ازش دل بکنه خدا حفظش کنه
مامان ماهان
2 مرداد 91 16:11
سلام خاله جون کجایی خوبی
خاله جون
8 مرداد 91 16:13
ای جونم قربونت برم چقدر نازشدی واسه جیگر خاله
مامان آرشيدا
9 مرداد 91 1:11
سلام خاله جون ماشاالله ستاره كوچولو چقدر بزرگ شده خدا حفظش كنه .
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 16:52
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
عطی
16 آذر 91 22:13
سلام وای چه دخترنازی خب خالش حق داره اینطوری عاشقش بشه واقعاشیرینه خوشحال می شم به وبه مام بیای
ninipics
26 آذر 91 19:13
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ستاره جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
شبنم
3 شهریور 92 13:04
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مینا
29 دی 92 21:44
ســـــلام عـــــزیزم... ای جاااانم...خدا حفظش کنه خاله مهربووون منم خاله ام و نی نی توراهی داریم...خوشحال میشم به ما هم سر بزنی عزیزم