setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ستاره آسمون من

خاطرات دیشب

1390/5/22 16:51
نویسنده : فاطمه
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

سیلام سیلام موچمول خاله خوفی گلم؟

میدونم جات تنگهniniweblog.comولی باید یه خولده دیگه صبر کنی الهی خاله قربونت برهniniweblog.com

خوب عزیز خاله می خوام خاطرات دیشب رو برات بنویسم دیشب دایی هادی و زنش (زن دایی فروغ)اومدن خونمون از اونجایی که دختر و پسر عمه هامم (انیس،مبینا،احمد) خونموونن ما مثل همیشه شیطنت رو شروع کردیم.niniweblog.com

جات خالی نانازم تا صبح خندیدیمniniweblog.comمن از خاطرات عاشقیه دایی هادی و زن دایی فروغ می گفتم همه می ترکیدن از خندهniniweblog.comبعدشم دایی هادی شروع کرد دوران نوجوانی شو تریف کردن خاطرات روزی رو که برای اولین و آخرین بار قلیون کشیدniniweblog.comاینقد خندیدیم اینقد خندیدیم که نگوووووووووووو..

جیگرم صبح که از خواب بیدار شدم دیدم دایی اینا رفتن کلی خورد تو حالمniniweblog.comآخه واسه امشب کلی برنامه ریخته بودم ولی با رفتنشون تمام برنامه هام بهم خوردniniweblog.com

به امید روزی که توهم تو جمعمون باشی و شیطونی کنی.....

 

دوست دارم

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
22 مرداد 90 16:51
سلام نمیخوای بگید نی نیتون الان چند وقته تو دل مامانشه؟
ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:05
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.