setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

نی نی ناز

1390/5/25 17:47
نویسنده : فاطمه
340 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه مامان و باباهای عزیز من نی نی نازم حدودا ١٨ هفتمه و تو دله مامان جونمم .از اونجایی که من هی شیطونی میکنمniniweblog.comو نمی ذالم که کسی بفهمه که من دخملم یا پسمل ،تمامه اطلافیانم از دستم نالاحت شدن و عصبی هستنniniweblog.comمصخوصن این خاله فاطمهniniweblog.comاین شلکه عصبیه خاله فاطمه

وای وای خدا به خیل بذگلوونهniniweblog.comالبته اینم بگم که من دالم واسه همشون ناز می کنم...niniweblog.com

اون لوز مامانی و بابایی و خاله فاطمه لفته بودن بیلون،بعدش بابایی از دالو خونه یه قلص می خواست مامانی و خاله جونم باهاش لفتن،خاله فاطمه و مامانی وقتی داخله دالو خونه شدن چمششون خولد به شیشه شیلا و پاشوون و کلدن تو یه کشف که بابایی باید یه دونه شیشه شیل بلای من بخله بنده خدا بابام همین جولی مونده بود که مامان اینا چی میگنniniweblog.comآخه خیلی زود بود که بلای من وسیله بخلن ولی بابا یه خولده فلک کلدniniweblog.comبعدشم گفت باشهniniweblog.comبخلین فقط بدونید که چه لنگی بل میدالین که بعد هی غل نزنید که چلا اینلنگی این لنگی به وسایل ممی خوله...........

خلاصه مامان و خاله ام فکلاشونو لیختن رو هم و یه لنگه قلمزه باحالی واسم برداشتن و منم خیلی خیلی خوشحال شدمniniweblog.com

 

 

لاستی مامانایه گل ازتون یه نظل سنجی می خوام:

توی خانواده ١٥نفل می گن من پسملم

١٠ نفلم می گن من دخملم

به نظل شما من دخملم یا پسمل؟؟؟؟؟

ازتون ممنون می شم اگه بهم نظل بدین

دوستون دالمniniweblog.com

 

فعلا بایgood night Scraps, graphics and Comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
25 مرداد 90 10:42
سلام ، خیلی وبلاگ با مزه ای داری ، راستی 18 ماهه که نمیتونه تو دل مامانش باشه اونو درستش کن آبجی ، ایشالا ایشالا خدا نینی خوشگل آبجیت رو به سلامتی بذاره تو بغلتون .