setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

بازم خاله و درد دلش...

1390/10/14 13:44
نویسنده : فاطمه
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه خاله

آره خاله جونی بازم دلم گرفته...

این چند روز باید خاله رو تحمل کنی!

خودت گفتی که مرحم دلم میشی

میشی؟؟؟

ببین چقدر خاله خستست؟؟؟؟

نه خسته ی کار نه..

خسته از این دنیاااااا

دنیایی که نمیدونم چرا توشم؟؟؟

کارم چیه اینجا؟؟؟

هدفم چیه؟؟؟

ببین چقدر تنهاااااام

دلم پره پره

بذار بیای همش و میشینم واست میگم فقط واسه تو ، قرار شد تو مرحم دلم باشی قرار شد تو بشی همدم خاله...

مگه نه؟؟؟

یه قول به خاله بده..

هیچوقت تنهام نذار ، منم قول میدم خاله ی خوبی برات باشم تا اونجایی که از دستم بر میاد برات انجام میدم ، کاری میکنم همراه پدر و مادرت کاری کنم که هیچ کمبودی نداشته باشی..

قول میدم هیچوقت دلت نگیره بغضت نگیره

فقط پیشم باش خاله!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)