setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

تولد باباییه ستاره جونم

1390/10/15 11:41
نویسنده : فاطمه
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق قشنگم

زیبای من اول از همه کریسمست با یه خورده تاخیر مارک بااااااااااااااااااشه

شکلکهای جالب آروین

خوب خاله جونی الان وارد فصل زمستون شدیم فصل برف بازی ، آدم برفی و ...

البته ما هنوز برفی ندیدیم...

خدا کنه هر چی زود تر یه برف خوشمل بباره ! آخه من عاشق بارون و برفم 

البته اول از همه که عاشق توام جیگمیلیه من

  عکسایه کریسمس آروین

خوووووووووووووب

حالا بریم سراغ یه مناسبت بزرگ دیییییییییییگه...

اگه گفتی امروز چه روزیه؟؟؟؟؟؟؟boy thinking animated gif

تولده باباییته.....

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه

**آقا مهدی تولدتون مباااااااارک**

 

Birthday Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Facebook,
 Hi5, Tagged

امیدوارم١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ساله شاد و خرم در کنار ابجی حدیثم و ستاره کوچولو باشید..

ستاره جونم امیدوارم توام هر چه زود تر بیای تا کادوی خوبی برای روز تولد بابایی باشی

دوستون دارم خیلی زیاااااااد

خدا نگدارتوووون

فردا میام پیشتوووووون

بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی جون
20 دی 90 19:54
مبارک باشه
ممنون که این مدت به ما سر زدی
بوس


ghorbane shoma
مامان نیایش
22 دی 90 10:47
سلام خاله خانمی خوبی کم پیدایی؟
مبارک باشه ستاره ناز تولد بابایی ات عزیزم


سلااام گلم . کم سعادتم والا
مرسی دستتون و از دور میبوسم
مامان ماهان
27 دی 90 1:10
تولد بابایی مبارکهههههههههههههه