setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

شبهای دعا

1390/5/31 19:28
نویسنده : فاطمه
277 بازدید
اشتراک گذاری

امشب....

از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد...

امشب چشمانم را با آب توبه می شویم

و کلام قرآن در دهانم می ریزم

تا خواب چشمانم را نیازآرد.....

 

 

_شب قدر،سرنوشت یکسال ما تعیین می شود،این فرصت را از دست ندهیم.برای تعجیل در فرج مولایمان دعا کنیم.....

 

_کجایید خاکیان سدره نشین و زمینیان آسمانی که ملکوتیان امشب شیفته شمایند؟؟!!!

 

_الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند مارا توفیق بده قرآن را به دل کنیم...

 

 

تو این شبای عزیز دعا یادتون نره....

همه محتاجیم به دعای شما دوستان عزیز............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
29 مرداد 90 18:34
سلام و التماس دعا
مامان ماهان
31 مرداد 90 21:44
التماس دعا عزیزم اگرگل بودم تقدیم وجودت می شدم ، اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن مینواختم،اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت رابشویم ، دریغا که نه گلم نه تارم ونه بارانم: ولی هرچه باشم و هرکجا باشم بيادتم
مامان نیایش
1 شهریور 90 10:05
در شب های قدر خداوند پیمانه بندگانش را اندازه می کند شهم شما در این میان بی نهایت باد.التماس دعا