setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ستاره آسمون من

داله عید میشه هااااا

1390/12/23 10:29
نویسنده : فاطمه
238 بازدید
اشتراک گذاری

شلام موس جونیااااااااbig-animated Smiley

اواااااااا! بازم دلتون بلای من تنگیده بوووووود؟شکلک های شباهنگ

آآآآآآآآآآآآآآآآآخی اوشکال نداله گیه نتونید اووووومدم 

واااااااای اگه گفتید املوز چه لووووووزیه؟شکلک های شباهنگ

پپپپپپپلق پوووووولوق پوووووووق

وای چه تلسناکه خوفیدم!!!شکلک های شباهنگ

٤شنبه سوولی!

روزی که اگه بلیم بیلون به صولت کبابی و بخال پز شده بل می گدیم خونه...شکلک های شباهنگ

من که خلی خلی میتلسم شایدم یه خوده گیه تونم..big-animated Smiley

لاستی !

میدونید من هنوز مامانم و خالم و از هم تشخص نومودم؟

نومودونم چلا وقتی خاله بدلم میتونه یادم میوفته که شیل می خوام و نداش میتونم و با غل بسیال میدم:

اوووووووووومأ ینی دشنمه

هی وای من که هر سریم خاله ام میزنه تو حاله من و میگه: خاله قلبونت بله من که مامانیی نیستم!

تازشم کلی زایه میشم!

موش بخولت خاله اگه منه کوشمولو رو زایه تونییی!!!

هه هه هه هه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی جون
23 اسفند 90 14:14
مواظب خوت باشه


bashe khale juniiii