setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ستاره آسمون من

ملیض شدم!!!

1390/12/14 14:25
نویسنده : فاطمه
289 بازدید
اشتراک گذاری

شلام موس جونیاااااااا شکلکهای جالب و متنوع آروین

میدونم که خلی دلتون بلام تنگیده!مژه

ببشیداا چلا بم نظل نمیدین؟

اصنشم باهاتون قلمقهر

تازشم از اونجایی که هبا خلی خلی سده

و منم خلی بدنم کوشمولو سلما بد لفت تو بدنم و سلما خودم..

منم که زبون نداشتم بگم چمه گیه کدم هی گیه کدم

تا آخلش مامانی و بابایی بلدنم دکتل

دکتل گفت دخمل نازتون سلما خولده و بلام ای وااااای آمپول نبشتگریه

دکتل بد بد بد اخ بد دوسمت ندالم که!

دکتل دلمو شکوندی! با من نموندی! دل شکسته

تازشم بابا بزلگ اومده ه اون چیز اخ و بلام بزنه

عجب بدبختی گیل کلدیمااا من آمپووول نوموخااام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
17 اسفند 90 9:22
آخی چیزی نیست خوب میشی ستاره ی ناز
خاله جون
18 اسفند 90 1:25
سلام خاله ستاره عزیز ممنون منم هم شمارو لینک می کنم
مامان مانی جون
18 اسفند 90 11:27
الهی فدات شم که آمپول زدی
خدا کنه زودی خوب شی گلم


میسی خاله جوووووون
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 15:20
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:26
ای جوووووووووووووووونم خوب میشی عزیزم ناززززززززززززززززززی