setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ستاره آسمون من

بدون عنوان

1390/8/1 21:26
نویسنده : فاطمه
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جیگر منziba

خوبی گلم؟؟؟؟؟

شیطون شدی هااااااااااااا

مامانیو خیلی اذیت میکنی خوشمل خانوم!

البته دیگه داریم هفته شماری میکنیم دیگه آخراشه یه خورده دیگه صبر کنی راحت می شی قربونت بره خاله عزیز دلم ببخشید اگه دیگه نمی تونم بیام و برات پست بزارم آخه دیگه درسا سنگین شده...

بعضی وقتا از سختیه درسا میشینم گریه می کنم

بعضی وقتام میزنه به سرم که تغییر رشته بدم

آخه بگو بیکار بودی تشریف ببری معماری که بمونی توش؟؟؟؟

بخداااااا اگه سال آخرم نبود میرفتم تغییر رشته می دادم ولی دیگه چون سال آخره نمی ارزه دوباره از دوم بخونم!!!!

فعلا که لایه کتابای سال پیشم و باز نکردم خدا به دادم برسه واسه کنکوررررر

واااااااای خداااااا

عزیزه دل خاله هر کاری میکنم عکسای سیسمونیت و  آپلود نمیکنه

مامانا کمکم می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکسای سیسمونیه ستاره آپلود نمیشه!!!!

اگه میشه بهم بگید چیکار کنم مرسی

فعلا بوس بوس بااااااااااای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازنین زهرا
1 آبان 90 21:36
عزیزم شاید حجمشون بالاست بیا وبلاگ نازی تو قسمت پایین سمت چپ آیکن آپلود داره تا صد و خورده ای مگابایت رو ساپورت میکنه سوالی داشتی تو نظرات بگو راهنمایی ات می کنم


مرسی چشم الان میام
dp
1 آبان 90 21:47
سلام . باز هم مثل همیشه وبلاگتون قشنگه .خوشحال میشم به وبلاگ دختر عزیزم سر بزنید . ممنونم489


چشم
مامان ماهان
23 آبان 90 18:13
عيد کمال دين .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصايت و ولايت
امير المومنين عليه السلام
بر شيعيان وپيروان ولايت خجسته باد
الهی موفق باشی عزیزم


مرسی ممنووووووووووووووووووووون
عید شما هم مبارک
از جایه من ماهان جونم و ببوووووووووووس
مامان نیایش
24 آبان 90 9:31
نیستی خاله خانومی عیدت مبارک


ایشالا دیگه با ستاره خانوم میایم
مرسی عید شماهم مبااااااااااااااارک
از جای من نیایش جونم و ببووووووووووووووس