setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ستاره آسمون من

سیسمونی ستاااااااااااااره

1390/7/4 22:34
نویسنده : فاطمه
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شلولولاتم

امروز از مدرسه اومدم هی دیدم بابا بزرگی با یکی تلفنی حرف می زنه و آدرس خونه رو میده

منم موندم از بابا بزرگی پرسیدم بابا کیه؟

گفت هیچی بابا یکی از دوستامه!!! گفتم بابا چی می گه؟

اولش گفت هی چی می خواد بیاد خونمون ولی من دست بردار نبودم و کلی سوال پرسیدم تا آخرش گفت راستش من رفتم سیسمونیه ستاره رو گرفتم..

من ار تعجب دهنم باز موند گفتم : بسم الله!

بابا شوخی نکن ، گفت به خدا شوخی نمی کنم الانم میارنش...

اولش گفتم بابا از حدیث پرسیدی ؟

گفت: آره باهاش صحبت کردم

گفتم:ای بابا مام آرزو داشتیم هااااااااا

گفت فاطمه بخدا اینقدر خوشگلن که حتما خوشت میاد

خلاصه ماام دل تو دلمون نبود تا بیارنش ، واااااااااااااااااااااااااااای وقتی که رفتم پایین ساختمون که بیارمشون...

اگه بدونید چقدر نازن ، اینقدر قربون صدقشون رفتمممم

آخه فکر کنید بذاریمش تو اون کریر نازش واااااااااااااااااااااای خورنی میشه

هنوز بازشون نکردیم تا خوده حدیث بیاد ولی من ازشون عکس می گیرم می ذارمشون

فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی ناز(حدیث)
5 مهر 90 8:13
سلام خاله ای خوشمل ستاره ، دست بابا بزرگی و مامان بزرگی و خاله جونی درد نکنه که این همه به زحمت افتادن ، انشا الله ستاره جونی خودش بیاد و بتونه زحماتتون رو جبران کنه[h
aji in che harfie baba bezar gholombam biad
khale ghorboone oon vasayele nazesh bere
مامان ماهان
12 مهر 90 0:15
مبارکهههههههههههههه دست بابابزرگ و مامان بزرگ درد نکنه[hr


مرسی قربووووووووووووووونت
مامان نیایش
13 مهر 90 10:35
سلام خاله مهربون مبارک باشه ان شا الله به سلامتی استفاده کنه ستاره کوچولو عزیزم سال تحصیلی جدیدت هم مبارک موفق باشی روز دختر رو هم با تاخیر تبریک میگم به تو دختر خوب و خاله مهربون تولد خواهرت هم مبارک باشه شاد باشید کنار هم


مرسی گلم دلم برای همتون تنگیده ولی نمی تونم بیام
مامان مانی جون
15 مهر 90 19:10
مبارکش باشه
به سلامتی


مرسیییییی
به خدا اصلا وقت نمی کنم عکساشونو بذارم
انشالا می ذارمشون
مامان نیایش
26 مهر 90 21:15
کجایی حتما درگیر درسهاموفق باشی


اره بابا کوشتنمووووووووووووووووون
مامان مانی جون
28 مهر 90 12:34
وای نگو اگه بدمش به تو که میمیرم


اااااا پس من چیکار کنم؟؟؟؟
دوست دارم گازش بگیرم
نه گازش نمی گیرممممممم
عاشقشم بووووووووووووووووووس