setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

تق!تق!تق! مشمولم درو باز کن منم خاله...

1390/6/20 11:35
نویسنده : فاطمه
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عخشم!niniweblog.com

خوبی عزیزه خاله؟

الهی خاله قربون اون لگدات بره که هر موقع دستم و میذارم و اسمت و صدا می کنم شروع می کنی به لگد زدنniniweblog.com

جیگرم اولین لگدت ٣شب پیش بود که نصفه شب ساعتای ٣ صبح محکم لگد میزدی ، مامان حدیثی سریع منو صدا کرد و گفت :فاطمه بدو که شروع کرده...

منم بدو بدو اومدم و دستم و گذاشتم اولش چیزی احساس نکردم و خورد تو حالم ولی وقتی صدات کردم و گفتم ستاره ی خاله یه لگد واسه خاله بزن یهو یه لگد محکم زدی!

وااااااااااااااااااااااااااای اگه بدونی چه حالی شدمniniweblog.comniniweblog.comبخدا خر کیف شده بودم!!!!

 

همش قربون صدقت می رفتم جدیدا کلی باهات بچه گونه حرف می زنمniniweblog.com

آخه الان چند روزه که تو و مامان حدیثی اومدید پیشمون تا اتاقتون و کاغذ دیواری کنن منم از این بابات خیلی خوشحالمniniweblog.com

آخه من با وجود مامان حدیث خیلی  آرامش دارم خیلی دوسش دارمniniweblog.com

البته بگم هاااااا ستاله خانومم خیلی دوست دارمniniweblog.com

اصلا کلا همتون و خیلی دوست دارم، هم تورو ، هم مامان حدیثی رو، هم بابا مهدیت و ، هم دایی هادی رو، هم زن دایی فروغ رو......niniweblog.com

 

niniweblog.comعاشقتونمniniweblog.com

خوب مامانای گل باید من و ببخشن که این چند روز حاله به روز کردن وبلاگ و نداشتمniniweblog.com

یه چند روزی بود که خیلی دپرش بودم

ولی خدا رو شکر با اومدن ستاره خانوم و اجی حدیثم حالم خیلی بهتر شدهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

ایشالا از این به بعد زود زود پست می ذارم...

مهتون و دوست دارم

فعلا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
22 شهریور 90 9:33
الهی همیشه خوش باشی گلم


مرسی گلم