setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

سلااااااااااااااااااااااااااااام

1390/6/11 21:21
نویسنده : فاطمه
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من برگشتم....niniweblog.comniniweblog.com

سلام عزیزه دله خاله،ستاره خانوم خودمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عخشم امروز خونمون شولوخه شولوخه آخه مهمون داریمniniweblog.comالبته در حاله حاضر فقط خانوما خونه ان،آخه آقایون رفتن استادیوم چون بازیه ایرانهniniweblog.comآقایون رفتن عشق و حال،خانومام میگن و می خندنniniweblog.com

خلاصه جات خیلی خالیه آخه هم بازیات ابوالفضل و آیدا(دختر و پسر عمه های خاله و مامان)اینجان و کلی بازی می کنیمniniweblog.comراستی می خوام عکسشو ن و بذارم ببینید:

اینم آیدا جون من

قربون اون نازت

وای وای اگه بدونید ایجا چقد خوردنی بود...

خوب حالا ابوالفضل

ای شیطون اینجا کلی اذیت کرد تا این عکس و گرفتم..

اینم موقعی بود که تو دهنش مو رفته بود

و آخرین عکس از دوتا عخشه اجی

خوب الان شاید براتون سوال پیش اومده باشه که این جیگرای من چند سالشون باشه؟niniweblog.com

خوب باید بگم که آیدا جونم ٢سال و ابوالفضل جونم ٥سال داره

بزن به افتخارشونniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

خوب عزیزه دلم فکر کنم امروز خیلی بهت خوش گذشت آخه رفتم و از تو سایت برات آهنگ های کودکانه دانلود کردم چون وقتی گذاشتمشون تو شروع کردی به لگد زدنniniweblog.comniniweblog.com

تازشم اینجوری می پریدی بالا و پایین...!

خیلی دوست دارم زود تر بیای و تو جمعمون باشی خدا رو شکر جمع باحالی داریمniniweblog.comهمه اینطورینniniweblog.com

خوب خاله قربونت بره من باید برم

 

دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیپلپلون
11 شهریور 90 23:04
سلام خاله .ستاره کی به دنیا میاد .خاله باحالی داره .ایشالا خودت ازدواج کنی و نی نی دار بشی
مامان مانی جون
12 شهریور 90 17:49
سلام خدا نکنه خاله جون ما که همیشه سر میزنیم البته بعضی وقتا بی سر و صدا میایم و میریم
samira
14 شهریور 90 14:01
kheili nazan
مامان ماهان
17 شهریور 90 9:59
خیلی ناززززززززززززززززززززززززززززن خدا حفظشوووووووووووووووووووووووون کنه بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان نیایش
20 شهریور 90 11:16
سلام خاله مهربون ان شا الله که همیشه شاد باشی گلم مممنون پیش ما اومدی نمیدونم واقعا لینکت کجا رفته بود ولی میدونم لینک کرده بودم راستی عزیزم همیشه از وقتی هم سن و سال تو بودم یعنی وقتی هنوز ازدواج نکده بودم در واقع، دلم میخواست وقتی مادر شدم اسم بچه ام رو بذارم ستاره خیلی این اسم رو دوست داشتم ولی خب دیگه نشد البته الانم عاشق نیایشم ولی ستاره هم خیلی خیلی قشنگه ان شا الله سالم باشه نی نی خالهخاله نی نی هم سالم باشه و شاد