setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ستاره آسمون من

این روزا با ستاره!

1390/11/9 22:41
نویسنده : فاطمه
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من!!شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینروزگیت مبااااااااااااااارک

اگه بدونی چقدر دوست دااااااااارم ، با خودت میگی اااااااا چقدر دوسم داااااااااااره!

بله!!!!

راستی ! عشق خاله نافتم بر باد فنا رفت!!

بر باد فنا رفتن نافت مبارک عشقمماچ

حالا همه به افتخار جیگر من دست دست دست آها آها

دست دست دستتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

اون تهییا صدا دستاتون نمیاد هاااااااااااااااااا

دست دست دست یوهوووووووووووووووتشویق

ستاره عااااااااااااااااااااقتم بی نهایت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کیتکس
13 بهمن 90 0:02
مامانه " ستاره موچول خانومی "جون بدوووووو خیلی خیلی خیلی دیره!!!!!
دسته دلبندت رو بگیر و بیا وبلاگمون رو بخون که می خواهیم از دستایه عمو پورنگه تلوزیون جایزه رو بگیریم و باهاش عکس بندازیم و خوشحالی کنیم
کجا؟ خوب توی نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان " کیتکس"
بدووو دیر شد
منتظرتون هستم
(با اجازه به قلبم لینکتون کردم، شما هم اگه دوست داشته باشین ما رو لینک کنید)



سلام خوبید؟؟؟؟؟
البته فکر کنم نوشتم موجمول خاااااااااله!
من 18 سال دارم... خاله ستاره خانوم هستم نوکر شما!
این آدرس وبلاگتون رو میذاشتید مزاحمتون میشدیم!
لطفا آدرست رو بذار
مرسی!!!