setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمون من

تولد خاله ی ستاره....

1390/9/17 14:18
نویسنده : فاطمه
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

حال شما احوال شما؟

خووووووووووووفی خاله؟

الهی قربونت برم دخمله زشت!!!

چطول مطولی خاله؟؟؟؟

میبینم که جات خیلی تنگ شده و هی پاهاتو فشار میدی که واسه خودت جا باز کنی!!!

نمیشه خاله جون الکی به خودت فشار نیار دیگه بیشتر از این نمیشه

کوچولوی خالهwww.smilehaa.org

هه هه

خوب خاله به تقویمت یه ناه بنداز...www.smilehaa.org

خوب 2روز پیش چه خبر بود؟؟؟؟boy thinking animated gif

اگه گفتی؟؟؟؟

تولد من بود دیگه!!!!!!

آره عزیزم یه خورده همه یادشون رفته بود...www.smilehaa.org

اشکال نداره خاله من که همیشه تولده همه رو اولین نفرم که تبریک میگم ولی اینا هر سال یادشون میره..

بیخیال با خودم و خودتو عشقه

راستی بالاخره خریداتم تموم شد فقط مونده چیدن وسایلت و عکس گرفتن ازشون...

مامانی برات لباسای خوشمل خوشمل گرفته ایشالا عکسشونو میذارم

مبارکت باشه عزیزه دلم

ستاره ی خاله خیلی دوست دارم خیلی

ولی نمیدونم چرا تا من دستم و میذارم ساکت میشی نکنه خاله رو دوست نداری؟؟؟

اگه خاله رو دوست نداشته باشی خاله گریه میکنه هاااا

ببین خاله چقدر دوست داره داره برات لحاف نوزادیتو میدوزه...

کوفته نخند!!!

دارم ولسه تو میدوزم هاااا

بی ادب آدم به خالش میخنده؟؟؟www.smilehaa.org

دیگه تکرار نشه هااااا

افلین دخمل زشت

خوب دیگه خاله باید بره گلم

دوست دارم بااااااااااااااااااااااااای بااااااااااااااااااااااااااای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
17 آذر 90 15:52
سلام دوست جونم ممنونم که بنر ماهان جون رو گذاشتی
تولدتون مبارکه الهی که همیشه شاد باشین [h
سلام دوستم مرسی
مامان ماهان
18 آذر 90 15:14
قربون محبتت عزیزم
مامان نیایش
20 آذر 90 18:02
سلام عزیزم خوبی تولدت مبارک خوب با خواهر زاده ات حال میکنی خوش به حالت


salam mar30 golam
bale khahar zadast dg chikaresh mishe kard
az rooye niyayesh joonam bebos mer30
مامان ماهان
25 آذر 90 15:31
با پست تولد آپم