setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ستاره آسمون من

ستاره ی خاله زودتر بیا دیگه!!!!

1390/8/27 13:26
نویسنده : فاطمه
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگمله خاله

 

خوفی نانازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

مشهد خوش گذشت؟؟

الهی که خاله قربون اون مشهد رفتنت بره مشهدیه من!niniweblog.com

خاله به دنیا که اومدی می خوام ببرمت مدرسه..niniweblog.com

بریم؟؟؟

پس بزن قددددددددددددددشniniweblog.com

خاله اینا میگن تو که به دنیا بیای جای من و میگیری برای همین همش دعوامون میشه!niniweblog.com

منم گفتم نخیرم اصلانم اینجوری نیست....البته نمیدونم شایدم...niniweblog.com

البته اگه قول بدی دله همرو نبری منم قول میدم خفت نکنم باشه؟؟؟niniweblog.com

آفرین دخمل خوووووووووف

 

niniweblog.com

و حالا چند شرط برای اینکه من خاله ی مهربونی واسه شما باشم:

شرط اول:عزیزه خاله،نانازه خاله، جیگمله خاله شما زمانی به دنیا میای که اوایل یا اواسط امتحانای ترم اوله خالست پس جیغ و داد و گریه و اینا ندارییییییییییم.....

کاری نکن خاله اول کاری دست به کار بشه و ......

شرط دوم: خاله به هیچ عنوان مای بیبیت و عوض نمی کنه پس وقتی جات و کثیف کردی بی خودی مظلومانه به خاله نگاه نکن!

شرط سوم: بالا اوردن رو خاله ممنوووووووووووووع

شرط چهارم: به هیچ عنوان دست به ماکتای خاله نمی زنی شما و گر نه ...

فعلا همینا یادمه اگه یادم اومد بازم می نویسم

البته این یه شوخیه بیمزه بیش نبود چون کسایی که من و میشناسن میدونن من جونمم برای بچه و نی نی می ‌دم

niniweblog.com

دووستون دارممممممم خیلی زیاااااااااااد

باااااااااااااااااااای بااااااااااااااااااااااااای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
7 آذر 90 11:10
ای جونم چه شرطهای باحالی گذاشتی


آره دیگه اگه شرط نذارم که واویلا میشه!!!!!