setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ستاره آسمون من

ستاره و اتاقش

1390/6/25 19:55
نویسنده : فاطمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Welcome

سلام جیجلم

اول از همه یه قربون صدقه به سبک مامان حدیثی:عسیسمممممم؟ گشنمممممم؟ خوشملمممم

این اوج مامان حدیثته!!! هه ههniniweblog.com

خوب سلام میکنم به تمام مامانای عزیز و نینی های جیلیییییییییniniweblog.com

بعدش بریم سراغ یه خبر با اینکه دیره ولی خوب دیگه....

این خبر ، خبر تفلوده خاله شیمااااااااااااااااست، دوسته من

ولی چون هم من بهش میگم اجی و اون بهم میگه اجی و به دلیله اینکه خیلی واسم عزیزه شما خانوم خانوما بهش می گی خاله شیما..niniweblog.com

خوب

 

**اجی شیما تولدت مبارک**

(از طرف اجی فاطمه و کله خانوادمون)

Orkut Scraps - Happy Birthday

مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه

ایشالا 10000000ساله بشی گلم

خوب و اما خبر بعدی:

ستاره جونم بالاخره کاغذ دیواریه اتاقت تموم شد

هورااااااااااااااااااااااniniweblog.com

الان اتاقت با یه کاغذ دیواریه صورتیه چرک با خرسای قهوه ای که تو دستاشون بادکنک قرمزه کاملا   جلوه ی اتاق نی نی گرفتهniniweblog.com

ولی نا گفته نماند که پدرمون صلواتی شدniniweblog.com

اشکال نداره ارزششو داره بخدا، من که خیلی خوشحالم که یواش یواش اتاقت داره رنگ و بوی تو رو میگیرهniniweblog.com

فکر کن من از همین الان دارم همش آهنگای کودکانه گوش میدمniniweblog.com

خدا امسال که ساله آخره تحصیله منه و من کنکور دارم و به خیر کنهniniweblog.com

آخه شیطون خانوم  دقیقا وسط امتاحانای ترم اول من میاد وای وای دلشوره گرفتمniniweblog.comولی کلا بیوفتمم ارزشش و داره هه هه

فکرش و بکن عشقم میاد ، نفسم میاد ای ولniniweblog.com

خوب دیگه جو گیر شدم  الان ذوق مرگ میشم....

اینا کلا خبرای این چند روز بود جیجیلیه منشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

دوست دالم هااااااااااااااااااااااااااااااا!!!شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

فعلا بای بای

 

 

Orkut Scraps - Good Night

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

shima
25 شهریور 90 23:47
eshhhhhhhhhhhhhghe mani to khaleye mochmool



خودت که می دونی توام عشقه منی
تولدتم با کمی تاخیر مبارک اجی شیمایه خوم
بووووووووووووووووووس
مامان ماهان
26 شهریور 90 13:45
به به چه دوتای خوبیییییییییی
الهی همیشه همینطور به هم وفادار باشین
تولدت مبارکه شیما جوووون


مرسی همیشه به ما لطف دارید
بوووووووووووووووس
مامان نی نی ناز(حدیث)
29 شهریور 90 15:37
سلام به آبجی جون مهربونم که اینهمه به نی نی تو راهی من لطف داره ، عزیزم از این همه مهربونیت ممنونم و از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت می کنم


قربون تو خواهر گلم برم
مگه من جز تو و هادی کی و دارم؟
قربونتون برم که اینقد ماهید