setare joooonisetare jooooni، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

ستاره آسمون من

استرس کنکور.

1391/2/10 19:23
نویسنده : فاطمه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام سلامممم به تمامیه دوستای گلم چه اونایی که سر میزنن و با نظرای خوبشون ما رو دلگرم می کنن و چه اونایی که اصلا ما رو نمیشناسن و سر نمی زنن...

خوووووبین جیگمل عسلا؟؟؟

منم خووووبم خووووبم دارم میمیررررم..!

وااای امروز ثبت نام دانشگاه آزاد شروع شد خیلی دل شوره دارم به همه میگم آخه ما رو چه به دانشگاه رفتن؟ ما هنوز جوجه ایم!

باور کنید اصلا باورم نمیشه که بخوام برم دانشگاه. آخه یعنی چی؟؟

خدایا کمکم کن

خیلی میترسم آخه قرار بود کنکورمون ٣ شهریور برگزار بشه الان رفتم سایت آزمونوشته جمعه ٣٠ تیر

وااای منم هنوز آمادگیش رو ندارم.

تورو خدا دعام کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا خاله
12 اردیبهشت 91 13:28
ای بابا فاطمه بی خیااااااااال اصلا از این تریپ ها برندار که بهت نمیاد ....استرس کیلو چنده بابا ؟ مگه حالا اونایی که خوندن کجا رو گرفتن ؟ تو رو خدا استرس بی خود به خودت راه نده که دو روز دیگه مثل من خندت میگیره که بهترین روزای زندگیتو تو استرس گذروندی فقط از من به تو نصیحت به عنوان یه خواهر : سعی کن حتما هدف داشته باشی و واسه هدفت تلاش کنی اصلا مهم نیست چقد طول بکشه و چقدر سختی بکشی فقط مهم اینه که به هدفت برسی حالا هدفت میتونه هر رشته ای باشه توی هر دانشگاهی ...هدف داشتن زندگیتو راحت میکنه و تمام رزای عمرت با هدفت تعریف میشه با هدف درس بخون نه فقط واسه اینکه دانشجو بشی بری دانشگاه و از این حرفا .... فقط هدف هدف هدف با تحقیق هدفتو انتخاب کن بووووووووووووووس واسه فاطمه خوشگله خودم
مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:28
الهی موفق بشی گلممممممممممممممم


mer30 azizam